090907

Äntligen hemma på torra land! Helgen har varit innehållsrik och bjudit på många skratt, roliga människor och fantastisk mat. Och långa promenader. Särskilt när det visade sig att tunnelbanan var avstängd och vi istället fick traska gata upp och gata ned. Jag har verkligen inte samma ork längre. Så i lördags när vi var på plats, montern på plats och kunderna på plats, fick jag hysteriskt ont i sidan, kändes som att Jocke med kniven stuckit mig med just en kniv. Oskönt och obra. Så jag ska försöka att inte stressa och skynda så mycket. Måste ju tänka på det finaste som finns!


Båtresan gick bra trots att jag många gånger trodde att vattnet skulle forsa in på däcket där vi stod och kände slagsida efter slagsida. Usch. Förövrigt kan jag verkligen inte se det roliga med att åka båt från en hamn till en annan, när man inte ens får gå i land. Mest fylla, gamla människor som tror att de är nyss fyllda 22, skräniga kvinnor och köttmarknad. Ingenting för mig. Jag är ju gravid och ska sitta hemma i soffan, klura på namn och planera barnrum.


Kommentarer
Postat av: Cheshire bitch

Åååå vad skönt att du är på fastlandet igen. Hoppas du är nöjd med helgen!! Här är inget nytt, kämpar på i lill-rummet, men nu är jag klar med lilla maskinen, ifall ni har nåt nytt projekt där hemma!! KRam

2009-09-07 @ 21:37:28
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0