090904

Gott folk! Nu drar jag snart till Stockholm med kollega Ulrike för vidare destination Åland. Åker med Cinderella och hoppas vid min Gud att bogvisiret sitter där det ska. Mässan som vi ska delta i pågår från lördag till söndag. Så i eftermiddag ska vi gå på stan och avsluta dagen med lite italiensk mat. Behöver jag säga att jag längtar? På lördag innan båten lämnar kaj ska jag dessutom hinna med en fika med världens bästa Emma. Mycket nu, med andra ord. Läste igår att barnet nu känner igen min röst. Stackars Krut, kan nästan anan att hon/han har händerna för öronen efter denna helg…


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror Krut kommer ut och istället för ett Huäääää som andra barn så kommer h*n att säga: "Alltså, när far vi på IKEA?"

Ha så svinkul på båten, sprita händerna så ni inte åker på nåt annat svinigt... Kram ;)

2009-09-04 @ 17:08:58
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0