090902

Nu har jag äntligen hittat ett par byxor som passar till min gravida kropp. Flängde runt på stan igår men insåg rätt snabbt att utbudet var mindre än väntat. Hittade tillslut ett par på Hanséns. Mudden som jag trott att jag skulle slippa sitter nu som en tub runt hela mig. Snacka om slimeffekt. Synd bara att min överkropp är liten och kort, vilket gör att tuben nästan går ända upp till brösten. Sexigt värre. Som ett extra underställ ungefär. Men det funkar.


Var finns snygga mammakläder? Tips, tack! Vettiga vanliga munderingar, inga batikfärgade historier som andas hippie och plommonrött. Huga. Kan ingen driftig med kontakter ta tag i detta?


Kommentarer
Postat av: Johanna

HM i Luleå brukar ha snygga saker, på "min tid" fanns inga mammakläder i Piteå, utan endast HM i Luleå saluförde dessa plagg... Du kanske skulle ha varit förutseende och handlat i Stockholm, där är ju utbudet ENORMT... Polarn och pyret kan ha snygga saker, men sen har du ju internet också... Kram

2009-09-02 @ 08:24:12
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Marie

Jajjamän annapanna, det är på HM i Luleå du måste bege dig, har man tur kan man hitta något fint i luleå men jag körde nästan på vanliga kläder hela tiden, tacksamt mode med dessa tunikor med knyt under bysten(looove dem och använder dem fortfarande:)och tights är ju skönt och snyggt. Jag använde mina jeans länge med bara en gummisnodd i gylfen. Kanoners:) Annars, besök tradera och kolla in utbudet, boob har gulliga grejjer som man kan få bra mycket billigare beggat!

2009-09-02 @ 09:36:53
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Och proud.se har mycket klassiska kläder med lite stil...och lite dyrt;)

2009-09-02 @ 09:39:40
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Cillan

När jag var gravid så lyckades hm ha ETT enda par snygga byxor... Men så fort man inte behövde mamma-kläder längre så blev utbudet helt plötsligt enormt där... Kanske var det hormonerna som gjorde att jag var lite kräsen... :p

2009-09-02 @ 20:31:57
URL: http://cirkuscil.wordpress.com
Postat av: Madde

Håller med. Det finns dåligt med snygga mammakläder. Själv köpte jag aldrig några denna gång. Men som tur är så är det ett tacksamt mode nu med tunikor och big t-shirts så köp bara någon storlek större. Jag använde mycket tights och leggings och när jag var sugen på jeans så trädde jag ett gummisnodd genom knapphålet på mina vanliga jeans så funkade det genast med magen. Annars finns det ju snygga jeanstights också.

2009-09-04 @ 08:42:53
URL: http://valleria.blogg.se/
Postat av: andreas

www.mammaklader.nu

2009-09-10 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0