090904

Igår kväll sparkade Krut hårt tre gånger när jag strök på magen innan jag somnade. Johan sprang upp från källaren för att också hinna känna men såklart var showen slut innan han hunnit två trappor upp. Attans! Första gången det riktigt känns som en spark. Tidigare dagar har det bara varit rörelser men denna gång var det mer tydligt och hårt. Mysigt! Jag är så lycklig! Önskar bara att Johan också får känna snart. Karate-Krut som gör fågelsparkar i magen och övar inför det svarta bältet...


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är så typiskt det där. Sådär var det för mig också. Värsta sparkarna men så fort pappan skulle känna så sluta hon. Men du kan trösta dig med att mot slutet så sparkar det och rör såg så hela magen gungar så då kan alla t.o.m. se det. Läskigt nästan ibland för det ser ut som man har en alien i magen och man kan nästan greppa runt små kroppsdelar som sticker upp.

2009-09-04 @ 08:38:43
URL: http://valleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0