091021

Bloggtorka. Är det något jag måste poängtera att jag har? Har inte bloggat på fem hela dagar. Tycker att det mesta just nu är drygt, långsamt och allmänt stormigt. Det är mitt jobb jag syftar på. Ge mig styrka!

När jag blir mammaledig ska jag fundera ut någon smart affärsidé som jag kan livnära mig på. Eller åtminstone dryga ut kassan med. Förslag, någon? Produkten ska helst vara enkel, ha en tydlig målgrupp och kunna säljas via webbshop. Jag vill vara kreativ! Inte sitta och förmultna i åldriga system och traditioner. Det är jag less på.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har idéer OCH storslagna planer. I mängder. Frågan är bara hur bra de går att översätta till verkligheten. Men vi kan ju ses över en kaffe och diskutera saken? Hehe. Inspirationen flödar värre än någonsin, nu kan man kanske kalla det forsar istället...

2009-10-22 @ 22:55:43
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt Frida! Jag är på!

2009-10-23 @ 06:52:08
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0