091125

Igår var jag hos Linda igen. Eller så var det dagen före? Jag har sjukt dålig koll på dagar, tider och viktiga hållpunkter. Kruts hjärta bankade på med 140 slag per minut och mitt SF-mått har ökat med ytterligare en cm sedan sist. Nu ligger det alltså på 31 cm. Betydligt mindre än vad jag hade väntat, med tanke på att det känns som att jag har antagit formen av en mindre utrotningshotad dinosaurieart. Kanske lite kryddat, men nu börjar det verkligen ta emot. Kroppen säger ganska snabbt ifrån. Blodtrycket var bättre än sist och inte lika högt. Skönt. Jag slipper gärna krämpor!

Idag är det exakt två månader kvar till den 25 januari och imorgon ska jag och Johan på den första av totalt tre föräldrautbildningar. Blir spännande. Vad ska vi lära oss? Känns som ett ganska roligt ämne att driva lite med, men jag tror jag lägger det på hyllan än så länge. Får väl se om morgondagen erbjuder fragment till ett nytt blogginlägg om det hela...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0