091120

Har just nu ett hysteriskt behov av frukter med lite syrlig smak. Igår slevade jag i mig en passionsfrukt innan jag släpade mig upp för trappen och stupade i säng. När jag kom till jobbet på morgonkvisten angrep jag ett granatäpple som jag varsamt nog sparat till lämpligt tillfälle. Jag som i vanliga fall tycker att frukt hör hemma på tystlåtna bibliotek med ljuddämpande plattor i taket eller i sällskap med friluftmänniskor som förberett sin matsäck med extra vitamintillskott. Men det är tydligt att frukt även hör hemma hos mig. Trots att jag varken är tystlåten eller klädd i windbreakerutrustning med förstärkning på knäna. Det är mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Friluftsfrämjandet

Välkommen till annoracksfolket! Du har ju norrbottens största annorack..Tips: Skala apelsinerna hemma och stoppa i en plastpåse sedan ner i din kånken-ryggsäck. Då är du fullvärdig medlem! Gärna termos med varmt vatten och en varmakoppen påse...

2009-11-20 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0