091117

För två år sedan satt jag i en varm buss på väg hem från en oförglömlig båttur i Halong Bay i nordöstra Vietnam. Min mobil piper till och i meddelandet som jag tar emot läser jag Syrran har fått. Detaljmannen Johan slog till igen och gav mig nyheten att lilla Alfons kommit till världen. Att det var en pojke och att allt gick bra fick jag naturligtvis veta efter ett evigt messande och telefonsamtal, eftersom min personliga informationscentral i Sverige inte var särskilt bra på att informera. Så idag tänker jag och Johan lite extra mycket på lintotten med blå ögon och en förkärlek till motorljud. Grattis Alfons på 2-årsdagen! Ser fram emot kalaset på söndag, Krut är inte den som tackar nej till ett tårttillfälle!


Kommentarer
Postat av: Cillan

Ja min bror blir ingen journalist i alla fall... :P

Men att Alfons är förälskad i motorljud kan man inte gå miste om... Han sitter för närvarande bredvid mig och låter som en motorcykel som växlar... :)

"Mamma örn örn, *oooo oooooo ooooooooo ooooooooooooo o-o-yje" (motorcykel)

2009-11-18 @ 11:41:32
URL: http://cirkuscil.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0