091117

Varför, varför har jag börjat följa TV6 paradisserie som går ut på att festa, flirta, ha sex, vara bakis, ångra sexet, dricka lite mer, vara ännu mer bakis, sola, bada och spela ett strategisk spel? Gah! Jag skäms så fort någon beter sig galet och rodnar i efterhand för vad människor gör inför hur många tusen tittare som helst. Förstår de inte att det kommer ett liv efter inspelningen? Skämmigt!

Men tyvärr ack så intressant. Jag är helt enkelt för nyfiken för att låta bli att se. Nu måste jag ju ta reda på vad som händer med Jackie, Stefan, Andreas och Cimon med C. Som enligt mig förövrigt är den fulaste stavningen på ett namn som ska låta lite zpeziellt. Tönt. Bara fyra minuter kvar. Måste dra!

Kommentarer
Postat av: ditt samvete ;)

Tänk på helgelsen Anna - what would jesus do? ;)

2009-11-20 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0