091117

Kan någon förstå att jag har varit gravid i 211 dagar och bara har 69 dagar kvar, om nu Krut mot förmodan skulle se världens ljus den 25 januari? Fatta! 69 dagar. Det är snart över! Nu måste jag börja memorera hur det känns när barnet sparkar och rör på sig. Är rädd för att glömma. Och den läskiga men intressanta upplevelsen när hela magen förflyttas och Krut möblerar om i den lilla ettan.

Kanske dags att ta några bilder snart. Har verkligen varit usel på det. Många blivande mammor verkar dokumentera varje vecka, men det kan jag tyvärr inte stoltsera med att ha gjort. Faktum är att vi inte ens har tagit ett enda seriöst kort. Dumt. Men, men, känns lite sent att börja ångra det nu. Däremot vore det kul att ha några finfina bilder nu när magen är stor och jag ännu inte har blivit deformerad och attackerad med vattensamlingar. Kanske jag skulle ta tag i saken.

Hur som haver. Snart är vi mamma och pappa. Snart. Hur galet är inte det? Totalt overkligt, fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0