091117

Kom hem från varmvattenbadet för ett tag sedan. Lika härligt idag, dock lite svårt att göra alla rörelser rätt, sist hade jag ju hjälp med det, plus att jag känner mig sjukt okoncentrerad. Men jag blir väl förhoppningsvis duktigare nästa gång. Övning ger färdighet!

Samma lätta Nemo-känsla infann sig även idag och bättre blev det när jag upptäckte att jag hade en kompis i revet, nämligen Jennie aka Doris, min äldsta granne av grannar. Vi var med varandra konstant när vi var yngre och bodde på Ängsvägen men som i de flesta fall så hamnar man lätt ifrån varandra ju äldre man blir. Tyvärr. Men det finns vissa människor som man klickar med ändå, trots att tider har passerat. Jennie är en sådan vän, och det är jag glad för! Hoppas bara att hon blir bättre i sin onda rygg och slipper knapra mängder av piller för att hålla sig på banan.

Måste duscha nu, fick inte med mig schampo och balsam och jag vill ju inte tas för en ny ljusdoft på partyt. Jag ser mig själv som en klotljus i turkost med doft av klor och desinfektionsmedel. Nyhet 2010!


Kommentarer
Postat av: The Skate

Jag köper det lilla klotljuset. Är veken krullig?

2009-11-17 @ 21:16:24
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, det kan man säga. Eller, inte veken, jag menar staken!

2009-11-17 @ 21:41:35
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0