091116

Vi har skaffat ett nytt husdjur. Jag köpte det lilla livet i lördags på byns blombutik och för 149 riksdaler åkte den hem i en genomskinlig påse. Vår nya fyrfota vän är en liten svartskinnad jycke i taxformat med hängöron och lång rygg. Så nu kan vi liksom testa på prov eftersom Johans önskan är en riktig hund. En levande, inte en leksak med mjuk stoppning. Så, innan jag låste dörren om mig för att bege mig till jobbet på morgonkvisten ställde jag taxen på köksbordet och skrev en lapp som började med en kärleksförklaring och avslutades med Glöm inte rasta hunden! Under förmiddagen messade vi och jag påminde ingen om hunden som behöver motion. Till svar fick jag att han hade rastat jycken, och även gett den mat. Jag måste vara en av världens roligaste människor.


Kommentarer
Postat av: The Skate

Det är klart att du är en av världens roligaste människor!!Det är ju du och jag på toppen av listan! Du vet ju hur roade våra skat-män brukar se ut när vi går igång med våra skämt... Lyckos dom som har så roliga skator!!

2009-11-16 @ 13:44:52
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0