091116

Pappa ringde för ett tag sedan och föreslog att vi inte ska köpa julklappar till varandra i år. Inte mig emot! Är ju svårt att hitta något vettigt till människor som redan har allt, dessutom är det ju egentligen bara byte av pengar. Så nu har min julklappslista reducerats ytterligare. Faktum är att det bara är Amanda och Maja som står kvar och får sig en klapp i år. Och mormor. Och Lena. Men annars är det rätt tomt på min sida. På Johans sida har vi några inköp, men rätt få. Har ganska bra uppslag så alla paket borde vara klara i tid och inte stressköpas dagarna innan. Har dock aldrig hänt tidigare, så lyckas jag nu är jag nöjd och förvånad.

På tal om jul så ser jag fram emot att fira självaste julafton hos Olle och Lisa. Känns magiskt, nostalgiskt, gammelsvenskt och übermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0