091108

Hallå, var har november tagit vägen? Känns som att jag nyss fick lön, betalade räkningar och inväntade en ny månad. Helt plötsligt inser jag att det snart har gått hälften. Hur är det möjligt att jag inte hinner med klockan? Har den automatiskt börjat gå snabbare än sin egen skugga? Är verkligen visarna i fas hos fröken Ur? Tror inte det.

Med denna hastighet är det snart dagen före julafton med mys, glögg, rocky roads och tända ljus. Fantastisk julmat dagen därpå, Kalle Anka, paketöppning och trevligt sällskap. En period av chokladaskar, gravad lax och familjemys följer, efter det fyrverkeri och ett gott nytt år. Några värkar senare och äntligen är vårt lilla barn fött.

Som sagt, tiden går fortare än fortast. Snabbare än snabbast. Bäst att ta vara på den. Nu. Därför, god natt, jag har några saker att uträtta.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har så rätt så du vet det inte ens själv. Ses vi på onsdag i Vistträsk? Hoppas på det.

Ha det gött och klappa magen en gonattklapp från mig.

2009-11-09 @ 23:00:10
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0