091102

Idag har jag varit hos Linda igen. Det är alltid lika efterlängtat! Kruts hjärta slår fint men denna gång med lite färre slag per minut. Min mage växer i enlighet med kurvan och SF-måttet ligger på 30 cm. Ökat i vikt har jag självklart också gjort, dock (tack gode Gud) inte lika hysteriskt som gången innan. Då var jag allvarligt nervös inför framtiden. Men det ser fint ut. Stadigt uppåt! Imorgon går jag in i vecka 29, vilket innebär att jag snart har jag passerat 30 veckor. Heja, heja! Bra blodvärde har jag också, inte en endaste järntablett har passerat mitt gomsegel. Rätt nöjd. Däremot var blodtrycket lite högre än sist, så vi får väl se vad det kanske kan medföra under tiden som är kvar. Annars mår jag prima!

På tal om prima kommer jag osökt att tänka på den bilbarnstol som numer är i vår ägo. En Brio Primo som vi har köpt av Jonas och Helena. Svart och röd. Snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0