090301

Är för tillfället på Arlanda i väntan på flight SK010 som ska ta mig hem. Under de senaste dagarna har jag hunnit med en hel del faktiskt. Jobbat, bott på härligt hotell med mjuka sängkläder, shoppat och kört en och annan mil i Göteborg, staden som förmodligen planerades av en praoelev på Vägverket. Jag och Götatunneln rök ihop ett par gånger i fredags och min roadtrip avslutades med att jag för kanske fjärde gången i mitt liv tankade på OKQ8. Tanka är enligt mig förenat med problem och bekymmer och det kan så lätt bli fel. Bensin? 95 eller 98?

Efter några dagar på västkusten fortsatte jag österut till vår vackra huvudstad. Här har jag ätit och druckit gott i goda vänners sällskap på Östermalm, fikat i Gamla Stan, inhandlat onödigt mycket på Söder, sett den efterlängtade Män som hatar kvinnor och kvarterat in mig i ett fräsch kollektiv i Skarpnäck. Med andra ord har jag hunnit en hel del, guidad av världens bästa Emma. 

Nu är det dax för boarding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0