090607

Under helgen har jag stiftat ny bekantskap med plantpistolen. Plantpistol är sannerligen inte det rätta ordet men passar hur bra som helst. För att förtydliga har jag alltså planterat framtidens skog tillsammans med gänget i Pilträsk. Kanske inte det roligaste jag har gjort men helt ok. Frisk luft och träning på köpet. Mycket bra. Hade lite svårt för att hitta raderna som jag skulle följa. Alla pratade om dessa rader men det enda jag såg var en gigantisk bingobricka. Men efter ett tag gick det bra. Idag har jag träningsvärk i armen och tummen. Det var ju inte igår...

Har också ätit god mat, pilträskmålet och palt. Mums. Läst om Bella och Edvard, skrattat och haft det allmänt trevligt. Blivit tårögd, sett reaktioner på paketöppnande och firat Assar och Adelas 50-åriga bröllopsdag. Har också hunnit träffa pappa & co, druckit kaffe och tjuvkikat på Amandas examensstass.

På tal om examen så ser jag fram emot att denna arbetsvecka bara har fyra, förhoppningsvis tre arbetsdagar. Skönt! Känns som att jag tjuvar lite sommarlovskänslor av yngre medborgare.

Röstat har jag också gjort. Jag är för fildelning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0