090728

Laddar för denna dag med fil, jordgubbar och hallon. Sommarskönt! Solen skiner, himlen är blå. Pratade just med Maria som erbjöd mig en plats till Storforsen, men jag har ju dagen bokad. Härligt att dra till Vistträsk, det är dit man kommer när man kommer hem.

Förövrigt har jag börjat uppskatta bloggen mer och mer. Har aldrig skrivit dagbok förutom några hopplösa försök när jag var olyckligt kär och jag trodde att världen skulle gå under då jag aldrig fick min prins. Allså är bloggen ett ypperligt sätt att komma ihåg vad man fyllt livet med. Perfekt i dessa tider eftersom minnet då och då sviker mig, hoppar över vissa saker och är rätt ofokuserat.

Så nu till frågan, vem är det som läser om mitt innehållsrika liv med kändisfester, autografskrivning, champagne och maktmissbruk? Eftersom statistiken över läsare har ökat de senaste veckorna vore det trevligt men lite fler kommentarer, gärna så att den kurvan och besökskurvan har samma exponering i pi, upphöjt till två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0