090706

Kära dagbok. Min inspiration tryter. Den är i Harads. Den är långt borta. Den finns inte. Idag är en dag när jag borde vara lite kreativ men jag har en känsla av att det kommer gå åt skogen. Det enda jag vill göra är stämpla ut i tre veckor, vara ute, andas frisk luft. Bada i både vatten och solsken, träffa härliga människor och äta god mat. Bäver. Bortsett från denna arbetsdag, är det nio kvar. 9 dagar * 8 timmar = 72 timmar. Skam den som ger sig.

Återkommer när jag har något vettigt att berätta. Jo, kom på en sak. Jag spelade på lotto igår. Ser fram emot de 123 miljonerna som jag kommer att vinna på onsdag. Det är skönt med insikt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Harads? Men det måste väl vara trevligt för din inspiration att vara i Harads, den kanske kommer tillbaka med ny kraft och ork?? Eller så hittar den en ny hyresvärd i Harads. Min farbror Birger kanske? Han har stuga där. Jag kan fråga om de sett din inspiration ragga förbi. Kram

2009-07-06 @ 21:13:50
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kanske har rätt Johanna. Insprationen kanske tog en sväng förbi Salem, kapellet i Bodträskfors. Kanske fick den rejäl motion. Vem vet. Men det känns som att den är påväg tillbaka! Sweet! Du är kul. Hehe. Rosa moped, kommer du ihåg det? Ett annat ord för menstruationscykel. Det är humor!

2009-07-07 @ 14:48:35
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0