090101

Nytt år, nya möjligheter! Känns på något vis alltid bra att börja om på nya oskrivna blad. Jag undrar vad kommande 364 dagarna har att erbjuda... Jag hoppas på många upplevelser och erfarenheter!

Först ut är i alla fall mitt kalas. Moget och vuxet. Det blir kaffe, fika och tårta. Tyvärr ingen fiskedamm. Vore dock kul att överraska lite. Vem vet, kanske alla gäster åker hem med en papperspåse innehållandes smågodis, choklad med papper, en tablettask och ej att förglömma, den obligatoriska mandarinen... Familj och vänner, välkomna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Efter som jag inte ska mot ert håll i morgon så skickar jag bara en hälsning!!! Fast jag vet att du inte fyller förrän på måndag. Jag önskar också en trevlig resa!!



Kram Sara Jonsson med familj.

2009-01-01 @ 23:04:49
URL: http://sarasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0