091204

Jag har just lämnat mitt bidrag till julkalendern på trendenser.se där man idag kan vinna en spis från Skill Factory. Faktiskt så tycker jag att min rimprestation är värd ett pris! Att jag sedan rimmade så bra med hjälp av ett rimlexikon är en annan femma…

I ett kallt och dragigt 50-talshus, värmer det extra med tända små ljus
Med en snygg skorstenslös svart spis, behöver vi inga korgar med björkris
Den designade produkten har en värmande effekt, och vi slipper ytterligare ett husprojekt
Vi kan med vårt nyfödda barn i soffan mysa, och med hjälp av spisen slippa frysa
En stämningshöjare av kvalité, är vad jag önskar att tomten mig i år kan ge

Är den inte bra, så säg?


Kommentarer
Postat av: Emma

Klockren! Jag tror du vinner! Kramar

2009-12-04 @ 16:05:48
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, allt ordnar sig! Man får ju något helt underbart. Och som jag kände det när jag fick Wilma, så var det inte så jobbigt när man var i det. Vissa stunder, men man njuter ändå största delen, och då känns det inte så jobbigt. Man är inne i det då. Samma med förlossningen, man vet att om några timmar får man träffa den lilla, och det gör att man orkar & längtar. Vad kul med vagnen, vad blev det för någon?



När Wilma föddes hade vi köpt en emmaljunga & denna gång blev det en brio. Vi hittade en på blocket & åkte & tittade på den i Öjebyn. En 08:as modell. Brun & svart. Nästan aldrig använd eftersom tjejen som ägde den hade en nackskada & skulle ha en vagn med tre hjul, som var lättare att dra & fälla ihop. Så den var som ny. Och när man klev in i hennes hem, var det som att kliva in i en möbelaffär. Är lite kräsen ibland med begagnade saker. Vet att jag är lite svamlig, men denna var så fin & välskött. Och nypriset var 7000:- & vi betalade 3000:-, så det var ett fynd. Kul när man får förbereda & göra i ordning, känns mer verkligt då. Ha det så jättebra! / Lina

2009-12-04 @ 16:45:38
URL: http://welcometome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0