091417

Jag är så ofantligt less på Piteå-Tidningen som hela tiden klankar ned på Älvsbyns kommun. Och mer less blir jag på alla nötter som kommenterar och tycker att allt är skit, men ändå inte själv gör något konkret för att förbättra. Och mest less blir jag på alla som klagar med stora ord men inte skriver sitt namn som avsändare. Ynkligt. Så nu har jag själv kommenterat och avslutat min mening med mitt namn. Det är väl ändå inte mer än rätt?

Istället för att gälla och skälla på allt och alla i kommunhuset vore det kanske på sin plats att varje kommunmedborgare tar lite ansvar och drar sitt strå till stacken. Vad gör du själv för att bidra till utvekckling? Varje medborgares inställning är grunden till kommunens livskraft och framtid. Det är inte bara anställda i kommunhuset som har ansvar. Ansvaret ligger minst lika mycket hos dig och mig.

Anna Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0