090421

Gott folk! Ett urval av bilder från den gångna helgen. Känns lite Så ska det låta. Välj två bilder, sjung en sång! I så fall skulle jag välja bild sex och åtta. Räven raskar över isen.


Jag och Johan har varit i stugan i helgen. Bara vi. Tror att det har hänt en gång tidigare under våra snart tre år som stugisar. Inte vidare värst bra statistik. Vi varit ute, kört skoter och pimplat. Nu ljuger jag. Jag har kört skoter. Låter sanslöst märkligt, men faktum är att jag vid 26 års ålder aldrig kört så mycket som i helgen. Till en sjö och tillbaka. Jag har till och med hoppat. Kändes som att jag medverkade i Slednecks men i verkligheten lättade jag lite från snön. När jag flängde fram på leden i max 40 km/h kände jag mig som en cowboy i rutig skjorta, jeans och snitsig hatt. Svingade min lasso när jag fångade (vad fångar man?) på min snabba häst i brunt och vitt. Som sagt, fantasi och jag, vi trivs bra ihop.


Har också läst Martina-koden av Martina Haag. Det tog bara några timmar. Som jag har skrattat, fnissat och roat mig. Rekommenderas verkligen! Var också tvungen att föreviga söta Ellas önskelista 2008. Särskilt önskning nummer sex, HGYPYVER. Hockeypulver. Humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0