090417

Just nu är Johan på möte ang det vita kuvertet som jag tidigare nämnt. Kuvertet med tillhörande faktura på en stor summa pengar. Jag hoppas vid Gud att mötet går bra och att allt löser sig. Rätt less på detta bekymmer.

På tal om bekymmer så sänder jag en tanke till en vän som har det tufft just nu. En vän som är fin som snus, godhjärtad som gelé och härlig som en vårdag.

Och sist men inte minst, på tal om vår så är den verkligen här nu. I morse när jag gick ut genom ytterdörren kände jag frid, lycka och tacksamhet. Fåglarna kvittrade och det kändes som att något nytt är på gång.

Men glöm allt det som varit! Det går inte att jämföra med vad jag tänker göra! Jag planerar att göra någonting alldeles nytt. Ser ni det inte?
Jes 43:18-19

Mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0