090408

Veckan har fått ändrade planer. Jag hade sett fram emot ett färdigställt sovrum men det projektet har fått stå ett steg tillbaka till förmån för påskfirande. Iofs trevligt med påsk, skoterkörning (läs skoteråkning), god mat, färgglada fjädrar, påskägg och Jesus som dog och uppstod. Men jag känner mig inte taggad. Blir dock skönt att vara ledig från jobbet och andas frisk luft, sova ut varje morgon och umgås med människor jag tycker om. Ser mest fram emot mötet på lördag. Härligt! Igår uppvaktades den just fyllda treåringen Calle med C. En härlig prick! Efter det bar det hem till gården där jag skrubbade gångjärn och diverse rostfria pinaler rena från färg som har suttit i x antal år. Blir fint som bara den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men anna kan du inte säga till lite när du är i krokarna så man kan ses, en liten stund iaf?

2009-04-08 @ 09:17:07
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

2009-04-08 @ 11:58:53
Postat av: Svägerskan J

Sorry för ovanstående intetsägande kommentar, lite för snabb med fingret (igen). Jo sjuk är jag men är på benen och jobbar, så jag ska slava hela påsken... Kram

2009-04-08 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0