090406

Vilken helg! SM-finalen gick åt skogen och vi fick varken jubla i kör, spruta champagne eller skrika hejarramsor för JLJ Hillcross. Lite bistra miner blev det naturligtvis, men vi hade kul ändå. Jag hade verkligen sett fram emot en vinst i teamet, men icke. Nåväl, vi får nöja oss med Jonas prestation på den fronten. Vem vet hur det blir nästa år? God mat, trevligt sällskap och en tidig kväll förgyllde min lördag. Trevligt. Söndag var en slapp dag. Soffan skrek efter mig och naturligtvis var jag tvungen att göra den till lags. En halv chipspåse, ett halvt skrovmål och en lång promenad senare, avlutades min helg. Jag måste verkligen skärpa mig. Mer motion och mindre skräp. Både skräp som kan återvinnas och skräp i form av flott. Usch! Skönt med en kort vecka. Påsken hägrar! Ikväll ska vi på kalas. Pappa fyller år. Vad ger man till en som har allt? Världens bästa pappa by the way. Grattis!

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a !

haft en bra dag . :)?

2009-04-06 @ 12:43:33
URL: http://matildastenberg.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a !

haft en bra dag . :)?

2009-04-06 @ 12:43:35
URL: http://matildastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0