090401

Nu är nya, fina, vita, släta innerdörrar beställda. Härliga tider! Behövde inte ens övertala Johan, vilket bådar gott inför fler projekt. Har även lagt en order på fönster till garaget. Vit med insida trä och utsida aluminium. Och tidigare idag när jag svängde förbi i fabriken, hittade jag en gömd Numero ytterdörr i svart, med nummer 9 i frostat glas. Svejs, har jag tur passar den till huset. Inte för att jag har planerat att ha en svart ytterdörr, men till ett bra pris… Drömmer också om en prickig tapet i rosa och rött med fina rosor på. Skulle passa fint till skrubben. En liten myshörna. Mitt huvud spricker snart av alla idéer. Snacka om i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Visst är det jobbigt med idéer?? Man somnar med idéer och vaknar med nya. Mannen man bor med håller på att få ett bryt av alla galna grejor jag kommer på... Men nog skulle det vara snyggt med en svart dörr... kanske mot ett grått hus??? Passar ju iofs även mot ett rosa hus;)

2009-04-01 @ 17:11:31
Postat av: Sara

Lycka till med all renovering!!!!

Kram Sara.

2009-04-01 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0