130303

Det närmar sig! Om tre veckor ska Lilly få vatten på frisyren och döpas i Faderns, Sonens och den Helige Andes namn. De viktigaste posterna är under kontroll. Dopklänning, check. Vatten från Jordanfloden, check. Jag var givetvis förutseende nog att ta hem och frysa in den välsignade vätskan efter Levis dop. Solist, check. Har dock inte bestämt sång än. Duo, check. Ella och Levi har nämligen tackat ja till mitt förslag att sjunga Jag är din bäste vän. Hurra! Den är lite av en theme song i vår familj. Risk för fulgråt…


Kommentarer
Postat av: Gravida jag

Nystartade duon Levella! Hon övade för fullt igår efter Bingolotto! Lite smånervös är hon, och hon är rädd att Levi ska börja sjunga Teletubbies istället...

2013-03-04 @ 06:58:53
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: Svärmor/Farmor

Det ser verkligen välplanerat ut. Är det något jag kan hjälpa till med så får du fråga. Men allt blir så spännande, mest spännande med duon Levella <3

2013-03-04 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0