130125

Ja ä glad nu. De har kåmmi mykke krokodiltåårar. Så avslutades morgonens gräl följt av en kram och Fölåt. Dagen fick egentligen en bra start men någonstans mellan aktiviteten borsta tänder och rensa öron blev vi ovänner. Allt eskalerade när det var dags för att klä på sig innan avfärd till dagis. Då Levi inte kunde bete sig hotade jag med dagisförbud. Till min fasa var illa tvungen att stå mitt kast. Typiskt. Särskilt eftersom jag inte ville annat än lämpa över honom till någon med pedagogisk utbildning och tålamod. Note to self. Hot är inte alltid en effektiv uppfostringsmetod. Ge mig styrka!


Kommentarer
Postat av: Och jagk

Nää inte plåga Bäste vän... ;)

2013-01-25 @ 12:28:16
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: X 3

Det kommer mera...kan du inte resonera med Sockerpojken? ;)

2013-01-25 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0