130121

Nyss hemkommen efter ett besök på bvc. Lilly som tidigare har legat strax under kurvan jante ligger nu plötsligt över. Två månader gammal stoltserar silkesdunet med en vikt och längd på 5 460 g respektive 61 cm. Börjar nästan tro att någon sticker till blåkorn med tanke på att hon dragit iväg med ett ogräs hastighet. Jämfört med senaste kontrollen för en månad sedan har hon alltså lagt på sig 1 070 g och hela sex cm. Galet! Skaparen har definitivt inte programmerat mitt dna i koden för tillväxt. Bara 96,5 cm kvar innan jag kan se mig besegrad… Mehe!


Kommentarer
Postat av: Adela

Vad månne bliva,ett basketproffs,så båda barnen försörjer er,dröm vidare kära du

2013-01-21 @ 17:19:57
Postat av: Och jagk

Långa Lilly! Hon blir nog lika reslig som sin far! När ni var på VC var jag redan hemma, fick hämta Ella på skolan då hon hade ont i magen och var blek som ett spöke. Så vi vabbar idag också, hoppas dock hon är på benen imorrn...

2013-01-22 @ 12:58:46
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: Emma

Vad trevligt med mammalunch, vi kommer mer än gärna! Tar bilen till Susanne och promenerar med henne till er så jag hittar :)
Melody är dock lite snuvig men hoppas det går bra att vi kommer ändå, annars får du säga till så förstår vi det.

2013-01-22 @ 17:56:48
URL: http://emmaumeabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0