130119

Karriären har startat. Den från Johans sida efterlängtade a la Åh! Jag har sett fram emot denna dag sedan du föddes! Levi debuterade på skridskor för två helger sedan och har idag varit på sitt andra pass. Allmänhetens åkning. Jag är imponerad! Han har grym balans och spatserar på ett sätt som andas framtida inkomstkälla. Kul att följa utvecklingen till skär, stop och slagskott! Så länge han tycker det är roligt. Givetvis. Själv har jag redan målat upp bilden av föreningsliv, engagemang och en isolerad ishall...


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Såklart, kommer han att bli en känd hockeyspelare. Tänk Anna, att tillhöra hockeymorsorna som står på läktaren och skriker - HEJA ÄIF !!!! Stå i kiosken och sälja korv o s v....Ni äter hockey, sover hockey m.m. Men jag tyckte det var roligt för de mesta. Men inte när dom skadade sig. Jag hoppas jag är med när han börjar spela i NHL och försörjer farmor, ha ha ha

2013-01-20 @ 11:06:31
Postat av: Ylva

Låter ju bra att det kommer fler hockey tokiga barn och föräldrar!För det är alldeles alldeles underbart roligt med hockey!

2013-01-23 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0