130219

Vaknade med feberfri miniatyr på morgonkvisten. Efter besöket på bvc kom den tillbaka i lightversion. Orsakskod, de obligatoriska sprutorna. Dagen till ära är Lilly tre månader gammal och kan stoltsera med vikt och längd på 6 030 g respektive 63 cm. Jag kan inte låta bli att förundras över växtkurvan! Låt mig notera att jag vid ett års ålder vägde 8 020 g och var 71 cm lång. Hobbit personifierad. Back to reality. Lilly. Nyfiken och pigg. Som står tills benen viker. Som börjar varje morgon med ett leende, oavsett nattens bravader. Jollrar obegripliga fraser. Har antydan till lockigt hår och är en kopia av både sin bror och morbror. Finaste flickan. Älskade barn. Tre månader, en fjärdedels år! Himmel!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att febern håller sig på avstånd! Imponerande växtkurva er lilla dam har, kan säga att vår Elsa som snart blir 5 månader vägde 6065 igårmorse!

Sv: Tack så mycket för din kommentar, jag blev väldigt glad över dina snälla ord och över att jag hittade en ny blogg att läsa då jag satt i sjukhussängen med en sovande Elsa i famnen. Håller på som bäst att läsa mig bakåt i ditt arkiv, älskar lättsamma skildringar av småbarnsvardagen, hög igenkänningsfaktor i mångt och mycket!

Kan säga att jag älskar utseendet på ert hus, när Palina försökte få oss att flytta till byn så vi kan bli grannar igen så pekade jag över gräsmattan och sa att då skulle vi isf vilja ha erat ;)

2013-02-20 @ 20:33:34
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0