121031

Jag kan inte annat än fundera på hur många singelbönder det finns. Utbudet verkar rikstäckande och sällan sinande. Mycket märkligt. Efter alldeles för många säsonger av kärlek i höstacken tycker jag det vore intressant att få inblick i andra yrkesbranschers relationsstatus. Som bibliotekarier till exempel. Iförda fotsida kjol, nylonstrumpor i matt tan och bekväma sandaler. Där favoritfärgen är brun, ledordet tystnad och smyga ljudlöst en utvecklad egenskap. I den spännande och informativa miljön mellan raderna av skrivna historier. Där skulle kärleken glöda likt en vässad blyertspenna på naturblekt papper. Ptja. Bara ett exempel från min fördomsfria värld...


Kommentarer
Postat av: Pesten

Måste säga att jag är svårt förvånad att min sambo, som älskar alla dåliga skitprogram på tv, inte gillar BSF. Han hoppade jämfota ikväll när Böda camping började om. Suck.

2012-11-01 @ 21:34:53
URL: http://Nanahope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0