121008

Den moraliskt eftertraktade egenskapen. Bäste vän. Tålamodet. Undrar just var jag har förlagt den förmågan? Ge mig styrka! Levi testar, trotsar och provocerar. Jag räknar tyst inombords. Försöker vara konsekvent och stå på mig. Inte ge upp. Tyvärr fungerar det ibland bättre i teorin än i praktiken. Som i morse då Levi vägrade borsta tänderna. Höll händerna för munnen och var obstinat. Jag hör mig själv säga Du får en godis om du borstar tänderna. Paus. Vad sa jag? Vilket uselt förhandlingsläge! Mutor. Inte att föredra eller stoltsera mig. Dock en effektiv metod om än på kort sikt. Fruxo, mamma, fick jag till svar när projektet var genomfört. Note to self. Gör aldrig om det. Suck.


Kommentarer
Postat av: Silly me

Mehehe Levi vet vad han pysslar med. Han kunde till och med artbestämma mutan när den erbjudits. Han kommer att gå långt....

2012-10-09 @ 06:46:41
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: ida

Haha! Känner igen det. Hinner vi ses innan pyret i magen kommit? Var nog så längesen och våra magar växer. .. Borde vara dags!

Svar: Ja, vilken bra idé! Kanske någon kväll nästa vecka?
Anna Olofsson

2012-10-09 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0