120515

För den intresserade kommer här en to-do-lista över den närmsta framtiden. Inom kort, förlängd helg. Tack käre Gud för att Jesus uppstod från dödsriket, blev kvar på jorden en kort  period för att sedan inta himmelen och evigheten. Frid! Efter det ser jag fram emot en snabbvisit i Kroatien. Båtutflykt, sol och god mat. Konferens känns som det minst viktiga på agendan. Låt mig notera att mitt jobb är underbart! I samma veva anländer det sista byggmaterialet vilket innebär att vi ser mållinjen i årets projekt. Veckan därpå tillägnas syster Amanda som går på bal, tar studenten och vinkar adjö till tolv års studier. Bara att gratulera! Dessutom fyller hon år och det ska firas med noga utvalt fika i pastell. Next. Ultraljud! Nedräkning. 36 dagar kvar. Sedan är det midsommar, årets höjdpunkt vad gäller mat. Vilket jag ser fram emot. Kanske firar vi den årliga traditionen vid havet med munspel och lägereld eller så är vi någon annanstans. Hur som helst i trevligt sällskap. Time will tell. Slutligen. Jobb i två veckor till innan jag stämplar ut för fyra veckors ledighet. Passar på att nyttja både semesterdagar och föräldradagar. Fick nämligen ett trevligt besked i ett grönvitt kuvert tidigare i veckan. 198 dagar kvar att ta ut på Levi. Yeah! Den som spar han har! Och. När semestern är slut och vardagen åter tagit över kalendern. Ja. Då är jag i vecka 27. Om allt går väl. Stressad? Lite.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Anna min vän, din agenda ser fulltecknad ut. Ska du till Kroatien, har gått mina öron förbi???

Längtar så mycke efter Levi, så det gör ont. Vi får ta en tur nån dag, så jag får kramar av farmors

lille kille. Tänk att han ska bli storebror, det blir perfekt. Nytt kök och mycke större, så alla småfötter får springa på. Kramar till er....

2012-05-16 @ 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0