120321

Irritationsmoment. Sociala medier som gör mig asocial och istället för att uppmuntra till ytterligare kontakt får mig att ifrågasätta varför jag alls vill ha med personer att göra. Pippilotter på östrogenbärare som är äldre än 12 år. Långa köer. Byråkrati. Och. Att jag glömt förnya mitt pass efter namnbyte. Vilket innebär en provisorisk variant för 980 riksdaler som enbart är giltigt under nästa veckas tripp. Känns sådär. Men jag vill inte bli stoppad en brysk man med läderhosen, snärtig mustasch och plasthandskar. Alternativen är få. Men. Det finns ljusglimtar också. Fina sådana!


Kommentarer
Postat av: <*)

Achtung! Haben sie nicht ein passaporte por favor! Qué hay en el bolso? Oh, a pack of babay wipes? How cheshire-like of you! Bonne Chance au Tyskland.

Hade ju varit fisförnämt om du haffats i tullen i din prydliga dräkt, med fotriktiga tantskor UTAN pass. Hysteriskt roligt. Skaka galler som en tvättäkta burfågel. Nåja, jag är glad att poletten trillade ner innan det scenariot, för mitt liv skulle bli snustorrt utan dig mitt bollplank... Boll, boll. >*)

2012-03-21 @ 16:42:36
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0