120131

Jag kan sammanfatta de senaste veckorna som hysteriskt intensiva. På jobbet har deadlines, viktiga uppdateringar och andra punkter på min digitala post it raderats en efter en. Så. Nu är jag på banan igen. Skönt. Lägesrapport. Dagarna har, förutom obligatoriskt arbete bjudit på olika slags kalas. Paltkalas med fina familjen, tvåårskakals för januaribarn med sommarinspirerat namn, och god mat med härliga vänner. Bland annat. Lägg där till engagemang i projekt rädda skolan i Vistträsk, läkarbesök med vår UFC-fighter till son och plugg av C-kort. Inte för mig. Naturligtvis. Sena nätter med Anakin, Obi Wan och Amidala. Tidiga morgnar med huvudvärk och en känsla av att inte vara utvilad. Och. Återkommande irritationsmoment som jag är less att slösa tankeverksamhet på. Som sagt. På banan igen. Tro mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna me Mini

Yeeeeess! Eller som Chewbacca skulle säga: äuuu, äuuuu, äuuu.....

2012-01-31 @ 18:06:36
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0