111107

Nedräkning. Imorgon ryker gipset! Det firar jag med Lars Keplers Paganinikontraktet, en kopp kaffe och vånda över alla osmakliga ljusslingor och dekorationer i neon som snart lyser upp i mörkret. Huga. Folk har inga skrupler när det kommer till julbelysning. Hur som helst. Jag utlyser en tävling. Min avgjutna gipssko med medföljande rester av stark medicin. Kommentera varför just du ska vinna! Om du dessutom länkar till mig blogg har du större chans att ta hem pokalen. Gillar du på facebook är skulpturen i princip din. Lycka till!

Obs! Jag är ironisk. Tänkte bara understryka detta om det nu skulle vara så att någon tror jag langar narkotikaklassade preparat.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jaha, menar du alltså att ni skippar de neonblå ljusslangarna runt broräcket i år? Men fasadbelysningen med tomten och alla hans renar i olika färger kan ni väl ändå sätta upp? Kom igen, någon måste väl lysa upp Norrabyn...

2011-11-07 @ 21:08:22
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med. En kruka på bron (eller liknande) med ett varmt sken är väl lite mysigt. Det är ju trots allt väldigt mörkt ute, väldigt länge...

2011-11-07 @ 22:33:31
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Nurseconverse

A'hsså jag hann precis tänka ut varför jag ska vinna ditt gips å så var det ett skämt...(Men OM det vore en riktig tävling så vore jag värdig skiten eftersom jag varit din private nurse...)



Hmmm funderar på att köpa en avancerad julbelysning i skärande blått och forma den till en liten vinkande hand så att du ser den varje morgon när du kör till jobbet... MEhe

2011-11-08 @ 07:02:37
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0