110529

Om två veckor är kan jag titulera mig nygift. Då kommer allt runt bröllopet att övergå till imperfekt. Förutom själva äktenskapet som ständigt är i presens. Det flesta bitarna i bröllopspusslet är på plats. Eller åtminstonde sorterade enligt färg.

Klänningen är överlämnad till Carina som fått uppdraget att sprätta sömmar, klippa, nåla och sy in. I efterhand hade jag kunnat ta en mindre storlek och bespara henne en del jobb. Men. Lätt att vara efterklok. Bröllopstårtan är provsmakad och den var god! Perfekt balans mellan syrligt och sött, precis i min smak. Och Johans. Blommorna till buketten är beställda och förlovningsringarna är putsade och blankare än någonsin. Faktiskt så fina att vi inte tagit på oss dem än. Vill ju inte nöta i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0