110526

Totalt ointressant. Men dock.

Måndag: En heldag i gränsstaden men ovanligt lite shopping. Lakan, lakan, lakan, värmeljus och växter. Johan undrar förvånat om jag börjar växa ifrån Kamprad. Men oavsett längd på kvittot har jag och Jennie en härlig kvalitetsdag med surr, skratt och gamla minnen. Måste göras om!

Tisdag: Värk i huvud, bihålor och mun. Börjar undra varför jag aldrig blir frisk. Uppdaterar medicinskåpet med naturpreparat, spray och skölj. Promenerar i blåst, vilket inte direkt gör under för mitt välbefinnande. Däremot gör Jonas, NVM, under med våra rör och plötsligt har vi inkopplat vatten i garaget. Jippi! Försöker förgäves få information om Levis dagisplats och förundras över det byråkratiska systemet som ingen uppdaterar till 7.0.

Onsdag: Värk i huvud, bihålor och mun. Huset fullt med Juni och Meja. Och tillhörande mammor. Agerar dagmamma till Juni under tiden Ida blir saxad i håret. Konverserar med min arbetsgivare angående datum, tider och tänk inför jobbstart. Ångest. Träffar Dr. Låt-mig-utveckla look a like som fixar remiss till ortoped. Fikar med liljorna. Frid.

Torsdag: Vuxen-Barn. Inser att det inte är många tillfällen kvar innan sommaruppehåll och en kommande höstsäsong som innefattar jobb och verklighet istället för föräldraledighet. Kaffepaus med Maria. Klickar hem hårprodukter, köper kläder och kikar på nya brillor. Målar en sida på garaget. Dömmer mig bort i Big Brother, tycker freeze, tease, release är underhållande. På riktigt.


Kommentarer
Postat av: BB 4-evah

Man sitter ju och kollar in situationer och säger, "Hoppas de kör freeze, tease and release NU!". Men, jag är inte producent, men jag kanske borde vara!!

2011-05-27 @ 08:18:42
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0