110507

We hope you have a fab wedding day! Så avslutas det mail jag nyss läste. Klänningen skickades igår och paketet slussas inom kort vidare till Svea. Kanske finns den hos mig redan nästa vecka. Hurra!

Projekt två. Vigselringen är en symbol för kärleken. Jag trodde att min ring skulle se exakt likadan ut som förlovningsringen. Rostfritt stål, enkla och raka linjer. Men inte 7 mm bred utan en tunnare variant. Tyvärr visade sig att den modellen inte finns. Så. Efter modigt övervägande och velande hit och dit, beslutade jag mig för en ring i silver. Från Efva Attling. Med enkla och raka linjer. 4,5 mm bred. Graverad med stora raka bokstäver. Inget kursivt krusidull. Finfint! Lite oväntat materialval men faktum är att kontrasten mellan silver och rostfritt stål är rätt schysst. Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0