110617

En 57:a. Åh! Så uttryckte sig Johan när han till sin glädje insåg att det första paketet bakom retroblommigt papper gömde en webergrill. Hurra! Nu är min man till lika Fredde i Solsidan look a like näst intill komplett. Saknas bara en segway. Hur som haver. Högen av presenter var stor, alldeles för stor! Fint och omsorgsfullt inslagna hemligheter. Scrapbookade kort från både Barkargatan och Stryckselsgatan. Och flera andra gator. Uppvaktning och ett sort antal överraskningar från väntade och oväntade. En stor summa pengar som oavkortat går till drömköket. Presentkort, champagneglas, olika sorters vin och prickiga sängkläder i satin. Väggdekoration, ljuslykta och en skål i porslin som matchar utmärkt med kaffetermosen. Marimekko gör ingen besviken. Samtal och brev i lådan med hjärtliga hälsningar och lyckönskningar. Alfabetet räcker inte till. Så. Tack!

Kommentarer
Postat av: Scrappingudinnan

Tja, jag hade ju lagt ner massor med tid på mitt scrappade kort, typ fem sekunder in på bokhandeln, betala och sen ut igen. Men visst, vill du ge mig cred för det så ok... (Hahahhaa)

2011-06-17 @ 20:45:16
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: fotografen vid Hapstra

BTW du glömde nämna den otrooooligt fina tavlan ni fick av oss. Squarepants och Multifunctional på äventyr... HEhehee...(urk vad jag övertydligt poängterar att jag skämtar och är rolig med att skriva hehehe... Booring... sorry...)

2011-06-17 @ 20:47:04
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag var ju verkligen nyfiken på det jättestora paketet. Men jag tror att jag fick svar nu. Det måste ha varit 57:a alltså en grill då.

2011-06-19 @ 11:19:37
URL: http://ull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0