110613

Jag vet inte var jag ska börja. Jag känner en obeskrivlig tomhet. I flera månader har jag planerat vår stora dag. Med ljus och lykta letat efter de mest prefekta ting. Inget har lämnats åt slumpen. Lagt ned timmar på layout, konsekvens och den röda tråden. Nu är det ett minne blott. Resultatet av all planering, struktur och stress över to-do-listor blev en magisk dag, med en snitsig ring på fingret och löften om evig trohet och kärlek. Värme från fina människor och den strålande solen. Många skratt och blanka ögon. Tal och sång som skapade hjärtklappning och en otrolig tacksamhet över att vi har så många härliga människor i våra liv.

Ska återkomma med en detaljerad redogörelse om när jag uppdaterade mitt varumärke till Anna Olofsson, version 2.0. Men inte ikväll. Kanske imorgon. För nu ska jag sova. Med min man. Inte illa. Man och hustru. Herr och fru. Det ni! Ska också försöka hitta något lämpligt projekt att fylla min hjärna med. Eftersom sommarens happening nu är över har mitt huvudkontor frigjorts på så många bytes att jag känner mig som ett ominstallerat fönstersystem. Inte bra. Det får inte bli stillsamt. Jag är ju Lady Multifunctional!


Kommentarer
Postat av: Sara N

Stort grattis! :)

2011-06-13 @ 23:22:22
URL: http://www,sarisnorberg.blogg.se/
Postat av: Kvinnan, myten, legenden...

Oh yeah! Och du har bildbevis på det!! Kan ni inte skriva det på postlådan? Mr Squarepants & lady multifunctional... Hehe

2011-06-14 @ 07:13:02
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Astrid

Grattis!

2011-06-14 @ 08:55:40
Postat av: Adela

Glad att vi fick uppleva er bröllopsdag.Ni var så snygga och akten högtidligt njutbar.Festen lugn,trevlig och hjärtlig.Lennarts så fina sång och lättsamma tal av vänner.Alla barn som var med,trots värmen så glada och snälla.Tack mina älskade för dagen.

2011-06-14 @ 09:31:42
Postat av: Svärmor

Håller absolut med föregående, med mamma alltså.

Det var otroligt vackert. Ett otroligt, vackert minne för livet. Jag tackar för så vacker och fin dag.

2011-06-14 @ 15:38:14
URL: http://ull
Postat av: Lady functionalmulti

Eeeeeh. Du kan ju njuta av din sista tid som mammaledig nu när Levi har sin sysselsättning spikad framöver. Hehe. Om ni nu inte lyckats producera en OS-kotte. Hehehe...

2011-06-14 @ 19:45:26
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0