110715

Nyss hemkommen till stugan efter en sväng till Moskosel. Med Olle Nymans Come on, har jag och Johan haft allsång i bilen. Med skog ocn renar till publik. Vi fick stående ovationer.

Vi har varit i furstedömet sedan måndag och har inga större planer på att förflytta oss. Förrän det är nödvändigt. Alltså söndag för min del, eftersom jag jobbar nästa vecka. Johan och Levi blir här i några dagar extra.

Veckodagarna har innefattat en tripp till landets östra gräns med bästa syster som införskaffat ett helt möblemang. Otaliga mil, skratt och moralkakor. Behövligt! Planering och fix inför Jennie och Patriks bröllop som stundar i slutet av augusti. Skrapning av stugans fönster, olja och kitt. Rensning av gröna rabatter som fått oönskat besök av ogräs i olika latinska beteckningar. Impulsivt besök av Sundmans och uppdatering av arbetsuppgifterna så jag klarar nästa veckas examensprov. Jag ska vara ärlig. Jag längtar inte alls. Ledighet och semester är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0