110128

Gårdagen var helt suverän. När vi chit-chattade i bilen, strosade i butiker och käkade på Nodo insåg jag att jag drabbats av svält inom kategorin egen tid. Självklart trivs jag bäst när jag har miniatyren med mig. Vi är ju pusselbitar som passar utmärkt ihop. Men det är klart behövligt att få åka bort med en väska av mindre modell och lämna blöjor, wipes och dreggellappar hemma. Underbart! Dessutom är det viktigt att Johan och Levi får egen tid tillsammans. A win-win situation! Naturligtvis kunde jag inte hålla fingrarna borta från alla textilier som butiken erbjöd. Inte oväntat. Så Fokus fabric fick följa med hem. Adela, här har du en prickig utmaning till projektet!


Kommentarer
Postat av: Adela

Skönt att du tänker på mig,roligt att du tog dig egen tid,mycket värdefull för dig men även för far och son

2011-01-28 @ 09:19:29
Postat av: Kristin

Åh, den där tak-pendeln hade jag helt missat!! Den hade inte alls varit dum här hemma!! Däremot känns det som att en sån lampa lär ha ganska kraftigt sken (med tanke på hur mycket en lampa lyser!) :)

2011-01-28 @ 17:05:31
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-29 @ 12:10:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0