110125

Nu går han! Hjärtegrynet Levi. För precis en vecka sedan började han frivilligt släppa taget om tryggheten. Kanske blev han inspirerad av Maja eftersom allt började när de lekte tillsammans på Ebban. Under dagarna som gått han har blivit mer och mer orädd. Men han är ändå fortfarande mycket försiktig. Det ser jag som positivt. Han har ingen överdriven äventyrslust, så jag har svårt att tro att han i framtiden bestiger världens högsta topp, hoppar bungyjump eller dyker efter försvunna skatter på havets botten. Än så länge. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Juni

Vi springer ikapp nästa gång vi träffas, Levi! Men först måste jag få bort min otäcka feber.

2011-01-26 @ 12:31:07
Postat av: Anna

Jasså, har solstrålen feber? Krya på!

2011-01-26 @ 13:41:40
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0