110419

Finnes: Klätterapa med bångstyriga lockar och stora ögon som inte lyssnar på tillrättavisningar utan går sin egen väg. En väg som innebär att alla horisontella ytor i ett hem ses som brukbar yta för lek. Relativit billig i drift, äter det mesta och skiter en gång per dag. Har bra sovrutiner. Oftast charmig och på bra på humör men är nu inne i en period av ignorans och allmänt gäll. Härlig kombo!

Sökes: Tillfällig viloplats för miniatyrens arma mor som är less sin egen stämma och förmaningar. En plats med tillgång till kaffe, tystnad och fluffiga sängkläder. Fågelkvitter och ren luft. Den berömda tiden för sig själv. Ge mig! Nu. Innan jag förbereder en annons och Levi förvandlas till handelsvara och byts mot en bättre begagnad cykel.

Ok. Att byta bort huliganen är otänkbart. Men jag ser fram emot de kommande dagarna i stugan där Levi kan spendera några timmar hos farmor och farfar. Andrum. Det är vad jag behöver!


Kommentarer
Postat av: Flies

I hear ya sista! Peace out och glöm inte bort att andas genom näsan.

2011-04-19 @ 20:47:16
Postat av: Anna

I do! Och slår mig lite lätt på bröstkorgen mellan varven!

2011-04-19 @ 21:00:56
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Apans faster

I sängen får inga små apor vara...

2011-04-20 @ 11:50:21
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: The Mutti

Moahahahahahah rätt åt dig Darling!

2011-04-20 @ 13:14:47
Postat av: Ëvelina - Mamma till Meja Lee

Ja den var riktigt fin! De blev köp idag, tyvärr så får vi vänta ett tag innan den kommer att kunna användas. Men att den inte fanns i fler färger än rosa.

2011-04-20 @ 21:29:23
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0