110417

Vår gangster till son avlade i torsdags examensprovet på Vuxen-Barn. Han klättrade upp i rutschkanan och åkte ner. Själv. Med min näst intill osynliga arm bakom. Numer har jag ändrat skepnad från människa till flexibel airbag. Redo att ta emot Levi som klättrar och utforskar vårt möblemang. Här om dagen stod han på stolen för att under tiden jag blinkade, klättra över och sätta sig tillrätta i sin egen stol. What? Jag hittade honom också på vardagsrumsbordet där han stod och måttade med armarna mot taklampan. Nope! Om han skulle förstöra min älskade skapelse av papper övervägar jag att ta ut värdet av en ny från det lilla livets Rysslandsfond som ersättning. Må han hålla fingrarna i styr! Slutligen så har Levi lagt de i princip oanvända vinterskorna på hyllan och går numer omkring i vita sulor. I parkas, sneakers, luva och solglasögon gör han succé. Coolingen. 14 månader gammal.

Kommentarer
Postat av: Adela

Älskar den lille gangstern,fullt ös,unga föräldrar som inte ska slappna av. Heja Levi kul läsa om din framfart KRAM

2011-04-18 @ 11:45:00
Postat av: Sofie

Ja, det är ju det! Massor att göra, men det är ju både roligt och jobbigt. När det går vägen är allt superroligt, när det går mindre bra funderar man på att dra utomlands & gifta sig :P



Okej, gick allt bra på erat bröllop då? Får man fråga vart ni valde att ha festen efteråt (om ni hade en sån förstås) Jag tyckte det är så dåligt med lokaler här i älvsbyn..

2011-04-18 @ 18:05:54
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaha, okej, men då får jag önska lycka till till er också :) Så kul!

Ja, det hade ju faktiskt varit väldigt simpelt att bara göra någon liten tillställning efteråt. Men jag vill ju ha stort :)

2011-04-18 @ 18:46:25
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej, min kommer också därikring. Ja, det är bara hoppas att allt stämmer med den så den är klar i tid :)

2011-04-18 @ 20:09:14
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0