110407

Dagen till ära var vi packade och klara för avfärd kl. 08.00. En stund senare befann vi oss på isen med sprakande eld och rykande kaffe. Till ljudet av isborren, hackspetten och en och annan småfågel sprang timmarna iväg. I värmande strålar och stilla vind pimplade Johan och Leif medan jag och Levi chillade, inspekterade fiskar och spårade främmande djur. Spännande.

Dagen avrundades med surströmming hos Assar och Adela och en sväng till Vistträsk för att fira pappa som fyllt år. Under tiden jag gjort insättning på mitt kolhydratkonto har Johan slipat väggarna i toaletten. Rättvist. Ja.


Kommentarer
Postat av: Cillan

Flugan har jag bara plockat helt random från google. Hade tänkt fara på bröllopsaffärn (eller vad man då ska kalla den) nästa vecka och höra om dom tar hem flugor/sidenband efter beställning eller hur det funkar?!

2011-04-07 @ 23:44:54
URL: http://cirkuspil.blogspot.com/
Postat av: The owl

Låter inte alls tråkigt, och dagen idag har ju varit perfekt, jag är såååå avis, hoppas på samma finväder hela helgen!! Ses snart!

2011-04-08 @ 14:08:07
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad ni har det underbart! Är så otroligt avis! Må gott åt mig också.

2011-04-08 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0