110404

Polarbröds personalfest var en trevlig och skötsam tillställning. Grym förrätt och helt ok varmrätt. Efterrätten rymdes inte i min magsäck eftersom jag länsat tidigare tallrikar. Euskefeurat levererade. Så gjorde även företagets VD tillsammans med trubaduren. En stor skara människor, främst kända men även några med låg igenkännighetsfaktor eftersom jag sedan tidigare bara är van att se dem i bageriets klädkod. Överraskande. En rolig kväll som slutade med att taxi Snårbäcksliden stjutsade hem oss till vår gata.

Levi skötte sig fint i Vistträsk. Bortsett från att han tjorvat lite med sömnen. I övrigt verkade han nöjd över sin weekend hos morfar och Carina. Tror väl jag det. Att omges med människor som älskar en, serverar god mat och nybakta bullar kan väl få vem som helst på gott humör!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra det där taxibolaget! :)

2011-04-05 @ 13:54:36
Postat av: Anna

Jaha, du har också åkt med dem? Skitbra service, snabba bilar och lätta att ha att göra med. Rekommenderas! Mehe!

2011-04-05 @ 21:15:17
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0